سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام به دوستای جدیدم

بچه ها شما میدونید ما که پژوهشگری میخونیم قراره چی کاره بشیم؟؟؟؟!!!!!

 

 

 مطلب ارسالی ازlinda


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 26 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:33 ] [ ]

خانم wadea کشف جدید علمی در قرآن کرده است ایشان می گویند : که ما در سوره ی نمل آیه 18 کشف جدیدی کرده ایم. این معجزه جدید چیزی است که مورچه در آیه 18 گفت و علم امروز نحوه ی ارتباط مورچه ها با یکدیگر را کشف کرد خصوصا زمانی که یک خطر محل زندگی مورچه ها را تهدید می کند. ما تلاش می کنیم جملاتی که مورچه در قرآن کریم به زبان آورد را توضیح و سعی کنیم آن را با کشفیات جدید علمی ربط دهیم  و مدرک پیشی گرفتن قرآن کریم به علم امروزی را رو کنیم که این حقایق بیش از 1000سال پیش بیان شده بود.

خداوند در آیه 18 سوره نمل می فرماید:«حتی اذا أتو علی واد النمل قالت نملة یا ایها النمل ادخلوا مساکنکم لا یحطمنکم سلیمان و جنوده و هم لا یشعرون» « تا چون به دره مورچه ها رسیدند مورچه ای گفت: به لانه هایتان وارد شوید، مبادا سلیمان و لشکرش پایمالتان کنند و خود آگاه نباشند.»

در این آیه مورچه خطر قریب الوقوعی که در کمین مورچه هاست را در طی 4 مرحله به شرح زیر می گوید:


1.    «ای مورچه ها» اولین اعلام خطری است که توسط مورچه داده می شود تا توجه دیگر مورچه ها را به سرعت جلب کند. مورچه های دیگر با گرفتن این پیام صبر می کنند تا دیگر پیام ها را توسط همان مورچه دریافت کنند.
2.    «به لانه هایتان وارد شوید» در اینجا گوینده پیام به مورچه ها ی دیگر می گوید که چکار باید بکنند.
3.    «مبادا سلیمان و لشگرش پایمالتان کنند» در این جمله مورچه دلیل خطر را به مخاطب می گوید و این آن چیزی است که امروزه توسط علم امروزی کشف شده.
4.    «و خود آگاه نباشند» مورچه ها به عنوان عکس العملی در مقابل خطر قبلی، یک نوع دفاع مشخصی از خود بروز می دهند.
در این چند جمله آخری مورچه به مخاطبان خود می گوید که به منبع خطر حمله نکنید زیرا از یک دشمن واقعی نیست زیرا سلیمان و همراهانش از وجود لانه مورچه ها در سر راه خود خبر ندارند و قصد حمله به آنان را نیز ندارند بنابراین مورچه ها آن را خطر واقعی نمی دانند . (به ادامه مطلب مراجعه فرمایید)

نویسنده: ریحانه پیکار

همه دوستان می توانند مطالب خود را ارسال کنند و دیگران را در خواندن مطالب سهیم سازند


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:علمی , قرآن کریم , خداوند , حضور انسان , آفرینش اعجاز, ] [ 21:55 ] [ ]

این رشته از فیزیک اتمی نیز سخت تر است چون؛

فیزیک با اتم های بی جان و کارکرد یکسان در طول زمان مواجه است و

علوم اجتماعی با انسان های جاندار، کارکردهای مختلف و ناهمگون جوامع روبه روست

فقط یک انسان نابغه می تواند علوم اجتماعی بخواند

علوم اجتماعی

سالانه بیش از 80 میلیون نفر به جمعیت جهان اضافه می‌شود. به همین دلیل سن نیمی از جمعیت جهان كمتر از 25 سال است و در این میان بیش از یك میلیارد جوان در سنین 15 تا 24 سال قرار دارند و این بیانگر آن است كه كشورهای دنیا بخصوص كشورهای در حال توسعه كه بیشتر جمعیت جهان به آنها اختصاص دارد، در سال‌های آینده با معضلات اجتماعی بسیاری در شهرها و روستاها رو به رو خواهند شد. به زبان دیگر تقاضای اجتماعی برای آموزش، بهداشت، اشتغال، مسكن و در مجموع رفاه اجتماعی بیشتر می‌شود و در نتیجه وجود مختصصانی كه با پژوهش، مطالعه و برنامه‌ریزی, راه‌های رسیدن به رفاه اجتماعی را بیابند، بسیار ضروری است. 


جامعه پژوهشگری مردم ارتباط همدلی تحول انسان شناخت رشته


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 14:17 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

Alternative content


قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو